Beställning Faktura och betalning Leverans Reklamation och brister Retur och ångra köp Produkter Profil Kundklubb Övriga frågor
Tyvärr kan vi inte lägga till produkter i en bekräftad order.
Om din order inte har gått för långt i hanteringsprocessen kan vi hjälpa dig att ändra leveransadressen. Kontakta oss gärna via telefon eller chatt under kundtjänstens öppettider.
Utanför öppettiderna kan du avbryta ordern på "Min sida" under "Mina ordrar" och lägga en ny beställning.
Om paketet redan har skickats ut och Postnord/Bring inte kan leverera det, kommer det att returneras till oss.
Det kan ta ca 14 arbetsdagar innan paketet kommit tillbaka till oss.
På Min sida under "Mina ordrar" kan du själv stoppa beställningen innan den skickas från vårt lager.
Har du en påbörjad beställning som inte är bekräftad med betalning, kommer den automatiskt att raderas inom 24 timmar.
Vi erbjuder inte presentinslagning, men du kan köpa presentpåsar att lägga med i din beställning. Priser visas inte på följesedeln, så du kan tryggt skicka en present utan att avslöja kostnaden.
Ja, du kan ange mottagarens namn, telefonnummer och adress, men betalning måste ske via kort eller Swish. Dubbelkolla att uppgifterna är korrekta innan du bekräftar beställningen.
Om din beställning saknas i orderhistoriken kan det bero på att du angav fel e-postadress vid köpet. Kontakta oss, så hjälper vi dig att hitta ordern.
Orderbekräftelse skickas ut automatiskt så snart ordern är bekräftad. Om du inte har mottagit den har den antagligen hamnat i skräpposten. Om du inte hittar den där heller, finns alltid en kopia av orderbekräftelsen på "Min sida".
Du kommer att få en orderbekräftelse så snart ordern är registrerad. Du hittar även ordern i orderöversikten på "Min sida".
I samarbete med Klarna erbjuder vi kortbetalning, Swish, faktura och delbetalning.
När du bekräftar din order reserveras beloppet på ditt konto. Pengarna dras dock inte förrän ordern skickas.
När du väljer faktura eller delbetalning gör Klarna en kreditkontroll. Om du får avslag kan det bero på exempelvis felaktig leveransadress eller kreditvärdighet. För mer information, kontakta Klarna direkt.
Nej, betalningsmetoden kan tyvärr inte ändras efter att ordern har bekräftats.
Du hittar din faktura i Klarna-appen. Om den saknas där, kontakta Klarna direkt.
Vi debiterar endast en gång per order. Om du ser en dubbel betalning beror det oftast på en tillfällig reservation som försvinner automatiskt inom ett par dagar. Observera att detta inte är en återbetalning, men pengarna kommer att frigöras på ditt konto.
Om betalningen inte går igenom:
Kontrollera att alla obligatoriska fält är ifyllda – de markeras annars med ett rött utropstecken.
Se till att ditt kort eller Swish-app fungerar och är uppdaterad.
Om du inte kan klicka på knappen "Betala ordern/Gå till Swish", dubbelkolla att du har tryckt på "Fortsätt" efter att ha fyllt i all information.
Normal leveranstid är 2–4 arbetsdagar under normala omständigheter.
Vi erbjuder flera olika leveransalternativ för att göra det enkelt för dig. De flesta beställningar levereras direkt till din brevlåda via Bring. Om din order har ett högt värde, stor volym eller hög vikt skickas den som paket till ett utlämningsställe eller en paketbox.
För dig som föredrar det erbjuder Bring även hemleverans där det är möjligt. Denna tjänst kostar 129 kr och leveranstiden är 2–4 arbetsdagar under normala omständigheter.
Observera att du måste vara hemma för att ta emot din hemleverans.
Ditt paket finns kvar hos ombudet i 7 dagar. Därefter returneras det som outlöst paket.
Om paketet returneras till oss som outlöst, krediterar vi din order men drar av en avgift på 200 kr samt kostnaden för returfrakten.
Vi skickar över hela Sverige.
Fraktkostnaden för din beställning kan variera beroende på val av leveransalternativ och innehållet i varukorgen. De specifika fraktkostnaderna och tillgängliga leveransmetoder visas tydligt i kassan. Observera att fraktpriser kan justeras, och det är priset som visas i kassan som gäller för din beställning.
Du hittar spårningslänken i leveransbekräftelsen som vi skickade till dig via e-post. Spårningsnumret är också tillgängligt i orderöversikten under "Mina beställningar" på Min sida.
Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit din beställning. För att registrera en retur loggar du in på "Min sida", går till "Mina beställningar" och väljer den order du vill returnera. Klicka på "Kundtjänst" och följ instruktionerna för att skapa ett returärende.
Vi erbjuder inte byten av varor. Om du vill ha en annan produkt behöver du returnera den vara du inte vill behålla och göra en ny beställning.
Din retursedel finns bifogad i ditt kundtjänstärende. Logga in på "Min sida", gå till ditt ärende och klicka på "Visa/skriv ut" för att ladda ner den.
Om du returnerar en vara som var en del av ett erbjudande, exempelvis en gåva eller en rabatterad produkt, och du inte längre uppfyller villkoren för erbjudandet, behöver du returnera även den varan. Om den inte returneras kommer återbetalningen att justeras så att du debiteras för differensen.
Om du använt en rabattkod och returnerar delar av beställningen, kommer rabatten att omfördelas. Det innebär att återbetalningen för de returnerade varorna blir produktens pris minus den del av rabatten som var kopplad till den.
Vi erbjuder tyvärr inte byte av varor, men du har 14 dagars ångerrätt.
Om du väljer att använda din ångerrätt står du själv för returfrakten. Om du använder vår returetikett är kostnaden 49 kr.
Retursedeln finns bifogad i ditt kundtjänstärende. Klicka på "Visa/skriv ut".
Om din vara är skadad eller om paketet har fått en transportskada, behöver du skapa ett skriftligt ärende via "Min sida". Spara både varan och emballaget tills ärendet är avslutat – vi kan behöva bilder eller video för att kunna behandla reklamationen.
Om du har mottagit fel vara behöver du skapa ett skriftligt ärende via Min sida så att vi kan undersöka detta närmare.
Bifoga tydliga bilder som visar produkten du har fått och kontrollera din orderbekräftelse för att säkerställa vad som beställdes.
Öppna inte produkten, då vi vanligtvis önskar att få den i retur i originalskick.
För en snabbare hantering, bifoga en bild av produktens förpackning och streckkod.
Om ditt paket inte har kommit fram inom en vecka från att det skickades, behöver vi göra en efterlysning. Kontakta oss via 'Min sida' så hjälper vi dig att spåra paketet.
Om du saknar en vara behöver du skapa ett skriftligt ärende via 'Min sida'. Vi kommer då att undersöka detta närmare.
Vi har ingen nöjdhetsgaranti, vilket innebär att vi inte kan godkänna en retur eller reklamation baserat på att en produkt inte var rätt för dig.
Om en produkt är använd men inte lever upp till dina förväntningar, kan vi tyvärr inte ta emot den i retur. Enligt konsumentköplagen är det inte möjligt att reklamera en vara vid missnöje om den inte har ett faktiskt fel.
Vi älskar att få tips på nya produkter att ta in! Har du en favorit du vill se hos oss? Skicka ditt förslag till [email protected]
Vi kan tyvärr inte ge ett exakt datum för när en vara är tillbaka i lager. Men du kan enkelt få en uppdatering! Klicka på "Meddela mig" på produktsidan, så skickar vi ett mejl när den är tillgänglig igen.
Vi älskar att höra vad du tycker! För att lämna en recension, logga in på "Min sida" och gå till "Produktrecensioner"
De flesta produkter har en ingredienslista på sin produktsida. Observera att ingredienser kan uppdateras över tid, så för den mest aktuella informationen rekommenderar vi att du kontrollerar förpackningen.
Samples, gratisprodukter och erbjudandevaror är inte reserverade i varukorgen, utan delas ut så länge lagret räcker. Det betyder att de kan ta slut innan din order bekräftas och betalas.
Du loggar in genom att klicka på profilikonen högst upp till höger och sedan ange din e-postadress och ditt lösenord. Om du inte kan logga in kan det bero på ett skrivfel i e-postadressen eller lösenordet, eller ett extra mellanslag. Kontrollera också om du bara har en gästprofil genom att försöka skapa ett nytt konto med samma e-postadress.
Fortsatta problem? Kontakta oss via "Kontakta oss" så hjälper vi dig gärna!
Du kan enkelt ändra ditt lösenord under "Min profil" längst ner på sidan.
Får du inte länken för återställning? Kontrollera om e-postmeddelandet har hamnat i skräpposten. Om du fortfarande inte hittar det, kontakta oss via "Kontakta oss", så hjälper vi dig vidare!
Du hittar knappen för utloggning i flikarna högst upp på profilsidan, längst till höger.
Skapa profil:
- Klicka på profilikonen uppe till höger på sidan.
- Byt från inloggningsfliken till fliken "Bli medlem".
- Fyll i informationen och bekräfta.
Radera profil:
- Klicka på "Min profil".
- Längst ner på sidan under samtycken hittar du knappen för att radera profilen.
Namn, adress, e-post och andra uppgifter ändrar du enkelt under "Min profil". Kom ihåg att spara ändringarna.
Nej, medlemskapet i vår kundklubb är helt gratis.
Som medlem i kundklubben får du:
- Extra bra medlemspriser på utvalda varor.
- Rabattkoder.
- Varuprover.
- Överraskning på din födelsedag.
En fullständig översikt över vilka förmåner du har som medlem hittar du här.
Du hittar alla dina rabatter och medlemsförmåner på "Min Sida" under "Kundklubb".
Du kan avsluta ditt medlemskap genom att avmarkera "Jag önskar information om kampanjer och nyheter via e-post/SMS" under "Min Profil"
De flesta rabattlänkar kan endast användas en gång per kund. Dubbelkolla att alla villkor är uppfyllda, till exempel minimiinköp, giltighetstid och aktuella produkter. Om allt verkar stämma men länken ändå inte fungerar, kontakta oss via "Min sida", så hjälper vi dig vidare!
Hör av dig via din profil, så kollar vi upp det! Om din order uppfyller kriterierna kan vi registrera koden i efterhand.
Nej, vi har ingen prisgaranti. Däremot håller vi ständigt koll på marknaden för att erbjuda dig riktigt bra priser – varje dag!
Alla våra aktuella erbjudanden och deras giltighetstider hittar du på cocopanda.se. Om du prenumererar på vårt nyhetsbrev får du dessutom exklusiva erbjudanden och kampanjinformation direkt i din inkorg!
Du hittar ditt saldo och dina aktiva presentkort under "Min sida" > "Mina presentkort". Vill du att någon annan ska använda presentkortet? Dela bara koden, så kan mottagaren enkelt lösa in det.
Du kan när som helst avprenumerera genom att klicka på länken längst ner i våra mejl. Vi kommer att sakna dig, men du är alltid välkommen tillbaka!
Vi får många förfrågningar varje dag och hanterar alla samarbeten genom vår affiliate-partner Adtraction. Vill du ansöka? Läs mer och registrera dig här.